Monday, January 28, 2013

new born~~ chang!!

        Bismillah ,assalamualaikum ya ahli kubur!!(tak jawab dosa,jawab gatal).kikikiki... tak lah. selamat datang ke blog saya yang tak berapa cantik ni. this is my first baby.saya dah lama nak blogwalking ni cuma masa tidak mengizinkan saye membuat sebegitu.. biasalah mahasiswa-to-be macam saya mesti lah sibuk sebelum ni dengan study for life, thats mean! SPM.. huhuhu.. mengapa saya namekan blog ni   http://brutaline-man.blogspot.com ?? sebab, sume penulisan atau pun entri di dalam blog ini sumenye brutal, tak ade lah brutal pun cume sume masih halal dan boleh dtrima logik. Semua entri di dalam ni adalah pendapat saya semata mata dan sesiapa yang tidak puas hati atau ingin bertanyakan soklan dialu alukan pertanyaan anda itu.. ape ape pun please support me.. :P 

copy paste je k! :P

1 comment: